"A kulonbseg a kozott,amit megteszunk es amire kepesek lennenk,megvaltoztathatna a vilagot ." Gandhi

2023. március 1., szerda

Pszichológiai tanácsadás

 

#Hála #Pszichológiai tanácsadás # Pályázati felhívás #Meglepetés # Volt tanítvány #

A mai napon meghírdetett pályázatra máris érkezett egy nem várt kellemes meglepetés egy volt tanítványom részéről.                                        Az alábbiakban az ő szavait idézem :
  " Ezt inkább az én szemszögöből csináltam meg. Mi történt velem mióta működik a Capsidio csoport és miben segített ,milyen téren .           Pont azt szerettem volna, hogy tényleg minden legyen benne: Fájdalom, Szeretet, Segítség!"
Bár a versenyen az elkészült mű nem fog szerepelni, az én szívem csordultig telt szeretettel és hálával, mindazért amit a munkám és annak hatása jelent számomra és az én környezetem számára.



Köszönöm drága Bianka Gheran ezt az élményt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése